Μια βιταμίνη μειώνει το ρίσκο καρκίνου του μαστού κατά 80%

Μια βιταμίνη μειώνει το ρίσκο καρκίνου του μαστού κατά 80%


Το 75% των Αμερικανών έχει έλλειψη βιταμίνης D. Της βιταμίνης του ήλιου. Στην Ευρώπη τα νούμερα είναι παρόμοια. Ακόμη και στην ηλιόλουστη Ελλάδα το ποσοστό είναι τεράστιο.

Οι κίνδυνοι για την υγεία είναι μεγάλοι. Οστεοπόρωση, καρδιακά προβλήματα, διαβήτης και πολλές άλλες ασθένειες συνδέονται άμεσα με την έλλειψη βιταμίνης D.

Μια μελέτη έρχεται τώρα να συνδέσει την έλλειψη βιταμίνης D με τον καρκίνο του μαστού στις γυναίκες. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Creighton της Omaha στη Nebraska, εξέτασαν περισσότερους από 5000 ιατρικούς φακέλους γυναικών άνω των 55 ετών. Τα δεδομένα περιείχαν τα επίπεδα βιταμινών D σε κάθε γυναίκα καθώς και τα περιστατικά καρκίνου του μαστού.

Η μελέτη βρήκε μια εξωπραγματική σύνδεση….

Γυναίκες με υψηλά επίπεδα βιταμίνη D είχαν λιγότερο από μισές πιθανότητες εκδήλωσης καρκίνου του μαστού σε σχέση με αυτές που είχαν χαμηλά επίπεδα.
Συγκεκριμένα τα άτομα που είχαν συγκέντρωση βιταμίνης D άνω των 60 ng/mL είχαν 80% λιγότερες εκδηλώσεις καρκίνο του μαστού σε σχέση με τα άτομα που είχαν 20 ng/mL ή λιγότερο.

Η επικεφαλής της έρευνας Dr. Joan Lappe, καθηγήτρια στο Creighton University τόνισε: «Η συγκεκριμένη έρευνα έδειξε πως η βιταμίνη D παίζει καταλυτικό στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού». Η συγκεκριμένη μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό PlosONE και μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

Η βιταμίνη D είναι ισχυρός σύμμαχος ενάντια στον καρκίνο.

Η μελέτη για τον καρκίνο του μαστού είναι από τις τελευταίες έρευνες που έχουν γίνει σχετικά με την αντικαρκινική δράση της βιταμίνης D.

Στην προηγούμενη μελέτη η Dr. Lappe βρήκε πως οι γυναίκες μπορούν να μειώσουν το ρίσκο σε όλες τις μορφές καρκίνου κατά 35% διατηρώντας τα επίπεδα βιταμίνης D στο αίμα μεταξύ 30 ng/mL και 55 ng/mL ή και περισσότερο.

Μια άλλη πρόσφατη μελέτη στην Ιαπωνία εξέτασε την πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου σε δείγμα μεγαλύτερο των 30,000 ατόμων.

Τα ευρήματα έδειξαν πως υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης D σχετίζονταν με 20% λιγότερη πιθανότητα εμφάνισης οποιασδήποτε μορφής καρκίνου. Πιο συγκεκριμένα στον καρκίνο του ήπατος βρέθηκε πως η βιταμίνη D μείωσε την πιθανότητα εμφάνισης στο μισό!

Βιταμίνη D: Η πρώτη προτεραιότητα τόσο για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού, αλλά και μετά την εμφάνισή του

Η Carole Baggerly νόσησε από καρκίνο του μαστού, τον οποίο και ξεπέρασε. Σήμερα διαχειρίζεται το GrassrootsHealth, ένα γκρούπ με ενεργή δράση γύρω από τη χρηματοδότηση της έρευνας για τον καρκίνο.

Υποστηρίζει δυναμικά πως τα υψηλά επίπεδα βιταμίνης D είναι από τις πρώτες προτεραιότητας για τη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης καρκίνου. Θεωρεί πως ιδανικά επίπεδα είναι στο αίμα είναι τα 60 ng/mL. Προτείνει μάλιστα τον τακτικό έλεγχο σε ετήσια βάση, μαζί με τις κλασσικές αιματολογικές εξετάσεις.

Η δράση της βιταμίνης D ενάντια στον καρκίνο του μαστού δεν είναι μόνο προληπτική. Έρευνες έδειξαν πως οι γυναίκες που έχουν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού έχουν 30% μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής. Υψηλά επίπεδα βιταμίνης D εξασφαλίζουν μεγαλύτερο χρόνο επιβίωσης σε όσες γυναίκες έχουν νοσήσει από καρκίνο του μαστού.

Σε αυτά τα πολύ σημαντικά συμπεράσματα κατέληξαν οι ερευνητές από το ίδρυμα Kaiser Permanente και το Αντικαρκινικό Ινστιτούτο Roswell Park, σε μελέτη που δημοσιεύεται στο περιοδικό JAMA Oncology. 

Ποια είναι τα βασικά συμπτώματα έλλειψης βιταμίνης D.

Εάν τα επίπεδά σας είναι κάτω από 40 ng/mLτο πιο πιθανό είναι να αντιμετωπίζετε κάποια από τα βασικά συμπτώματα όπως:

Πως θα αυξήσετε τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σας

Τα επίπεδα βιταμίνης D μπορείτε να τα μάθετε με μια απλή εξέταση αίματος. Όσο πιο χαμηλά τα νούμερα τόσο μεγαλύτερα και πιο έντονα είναι συνήθως τα συμπτώματα. Εάν τα επίπεδά σας είναι κάτω από 40 ng/mL καλό θα ήταν να κάνετε άμεσες ενέργειες για να τα ανεβάσετε όπως:

  • Κάντε ηλιοθεραπεία για 15 λεπτά με τουλάχιστον το 40% του σώματός σας εκτεθιμένο. Προσοχή! Το αντηλιακό εμποδίζει την παραγωγή βιταμίνης D. Εάν φοράτε αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας δύσκολα ανεβάζετε τη βιταμίνη D στον οργανισμό σας.
  • Καταναλώστε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D σε καθημερινή βάση. Δυστυχώς πολύ λίγα είναι τα τρόφιμα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης D. Καλές πηγές πάραυτα είναι τα αυγά ελευθέρας βοσκής, τα λιπαρά ψάρια όπως οι σαρδέλες, το σκουμπρί, ο σολομός και το χέλι.
  • Πάρτε βιταμίνη D σε συμπλήρωμα διατροφής. Για άμεση αποκατάσταση των χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D προτείνουμε συμπλήρωμα 5,000 IU την ημέρα. Επιλέξτε συμπλήρωμα D3 και όχι D2. Έρευνες έδειξαν πως η D3 αυξάνει τα επίπεδα αίματος διπλάσια από ότι η D2.

Ο πιο άμεσος και σίγουρος τρόπος σε κάθε περίπτωση για να αυξήσετε τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σας είναι λαμβάνοντας ένα αξιόπιστο συμπλήρωμα διατροφής υψηλής ισχύος, όπως η D3 5000iu της Healthia. Μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες εάν ενδιαφέρεστε με ένα κλικ ΕΔΩ


Posted on 2018-07-16 by Healthia team NUTRI FACTS, HEALTH SECRETS 34051

Blog categories

Blog search

Κωδικός QR

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα