Μην αγοράσετε πράσινο καφέ εάν δε διαβάσετε πρώτα αυτό το άρθρο!

Μην αγοράσετε πράσινο καφέ εάν δε διαβάσετε πρώτα αυτό το άρθρο!


Είναι πολυδιαφημιζόμενος. Δουλεύει όμως; Έχει αποτελέσματα; Και αν ναι, κάτω από ποιες συνθήκες; Το μυστικό κρύβεται στο "χλωρογενικό οξύ".Ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό με πολλαπλές δράσεις:

  • καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες
  • αυξάνει τον κυτταρικό μεταβολισμό
  • επιταχύνει τις καύσεις
  • βοηθάει ουσιαστικά στην προσπάθεια για απώλεια βάρους
  • δρα αντιγηραντικά
  • αναζωγωνεί τους ιστούς του σώματος
  • βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος

Και το σημαντικό: Όλα τα παραπάνω είναι ευρήματα από μελέτες και όχι εικασίες. Στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός lifestyle χωρίς ακρότητες και υπερβολές, τα αποτελέσματα που θα δείτε θα είναι εντυπωσιακά.

Στην αγορά σήμερα το Superior Green Coffee της Healthia είναι το πιο δυνατό που κυκλοφορεί. Μια κάψουλα περιέχει 400mg εκχύλισμα πράσινου καφέ (20:1), ισοδύναμο με 8000mg ολόκληρου φυτού!!! Στανταρισμένο με 50% χλωρογενικό οξύ κατ' ελάχιστο.

Με τον όρο "κόκκοι πράσινου καφέ" ή Green Coffee Bean ενοούμε τους ώριμους ή ανώριμους σπόρους καφέ οι οποίοι δεν είναι καβουρντισμένοι και διατηρούν όλα τα θρεπτικά συστατικά στην πρωτογενή αναλλοίωτή τους μορφή. Πράσινο χρώμα έχουν οι ανώριμοι σπόροι, ενώ κίτρινο, ερυθρό έως και σκούρο κόκκινο χρώμα οι ώριμοι.

Οι ανώριμοι κόκκοι πράσινου καφέ περιέχουν εκατοντάδες θρεπτικά συστατικά μερικά από τα οποία είναι:

  • υδατάνθρακες
  • αλκαλοειδή
  • τριγονελλίνη
  • πρωτεϊνες
  • αμινοξέα ελευθέρας μορφής
  • καφεΐνη
  • χλωρογρανικό οξύ
  • μαγνήσιο
  • κάλιο
  • βιταμίνη Β3
  • λιγνάνες

Υπάρχουν περιορισμένα στοιχεία που συνηγορούν ότι η κατανάλωση καφέ μπορεί να βελτιώνει το μεταβολισμό της γλυκόζης μειώνοντας το ρυθμό της απορρόφησης της από το έντερο και προάγοντας την έκκριση της ορμόνης του εντέρου GLP-1 (glucagon-like peptide-1) που βοηθά στην έκκριση ινσουλίνης. Τα στοιχεία αυτά αφορούν μελέτες που έχουν γίνει σε ζώα. Αντίστοιχες μελέτες πλέον διεξάγονται και στον άνθρωπο.

Πράσινος Καφές και οι πιο γνωστές μελέτες σε ανθρώπους

Πάνω από 400 έρευνες υπάρχουν για την επίδραση του καφέ στην υγεία του ανθρώπου (όλες δημοσιεύονται στο www.pubmed.com).

Για να πάρετε μια γεύση, ερευνάται η σχέση του καφέ με τις νόσους:

  • Πάρκινσον
  • Αλτσχάϊμερ
  • διαβήτης
  • καρκίνος

και επιπλέον

Αναλυτικές επιστημονικές έρευνες βασισμένες σε μεγάλο αριθμό control group και πολύ καλά σχεδιασμένων επιδημιολογικών και πειραματικών ερευνών, μας προσφέρουν σήμερα πολύτιμες πληροφορίες για τις πολλαπλές επιδράσεις του καφέ στην υγεία μας.

Ίσως η πιο γνωστή ανασκόπηση όλων των ερευνών σχετικά με τα οφέλη του καφέ στην υγεία του ανθρώπου έγινε τον Απρίλιο του 2007 από την Ομοσπονδία των Αμερικανικών Εταιρειών Πειραματικής Βιολογίας (Federation of American Societies of Experimental Biology)

Για να πάρετε μια εικόνα από τα ευρήματα:

  • Η μέτρια κατανάλωση καφέ, 3 έως 5 φλιτζάνια καφέ την ημέρα, σχετίζεται με μείωση του κινδύνου προσβολής από τις νόσους Πάρκινσον και Αλτσχάιμερ
  • Ο καφές μειώνει τον κίνδυνο για πέτρες στους νεφρούς, στη χολή, για κατάθλιψη και για αυτοκτονία
  • Η κατανάλωση καφέ συνοδεύεται από μείωση του κινδύνου για προσβολή από διαβήτη τύπου 2.
  • Είναι πιθανόν ότι η κατανάλωση καφέ σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο για προσβολή από καρκίνο του παχέος εντέρου και του ήπατος.
  • Υπάρχουν υποψίες που διερευνώνται για το ότι η μεγάλη κατανάλωση καφέ μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο για λευχαιμία και σε λιγότερο βαθμό καρκίνο του στομαχιού.
  • Η σχέση του καφέ με την ψηλή πίεση και την ομοκυστεϊνη (αμινοξύ που σε ψηλή συγκέντρωση στο αίμα σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο για καρδιακή πάθηση), βρίσκονται υπό διερεύνηση.

Πολλές από τις ευεργετικές επιδράσεις του καφέ, δεν οφείλονται στην καφεΐνη διότι οι θετικοί συσχετισμοί παρατηρούνται τόσο με τον κανονικό καφέ όσο και στον καφέ χωρίς καφεΐνη (ντεκαφεϊνέ).

Μια ουσία που φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο στις ωφέλιμες δράσεις του καφέ, ιδιαίτερα στην πρόληψη του διαβήτη τύπου 2, είναι το χλωρογενικό οξύ. Το οξύ αυτό επιβραδύνει την απορρόφηση της γλυκόζης από το έντερο.

Το αντικαρκινικό προφίλ του πράσινου καφέ

Η αντικαρκινική δράση του καφέ ενδέχεται να σχετίζεται με τα παρακάτω:

  • Αύξηση της κινητικότητας του παχέος εντέρου
  • Μείωση της έκθεσης της βλεννογόνου του εντέρου σε καρκινογόνες ουσίες
  • Δυνατότητα των ουσιών διτερπενίων του καφέ να μειώνουν τις καρκινογόνες αλλοιώσεις στο DNA των κυττάρων
  • Ιδιότητα του καφεϊκού και χλωρογενικού οξέως να μειώνουν τη μεθυλίωση του DNA
  • Μείωση της χοληστερόλης, των χολικών οξέων και του ουδέτερων στερολών στο παχύ έντερο
  • Μείωση δημιουργίας παθολογικών ενώσεων DNA (σύμπλοκο DNA, adduct DNA)

Το "αδυνατιστικό" προφίλ του καφέ

Η πιο σημαντική μελέτη σχετικά με την "αδυνατιστική" δράση του πράσινου καφέ δημοσιεύτηκε στο παγκοσμίου κύρους περιοδικό Diabetes και μπορείτε να τη διαβάστε εδώ:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3267522/

Τα αποτελέσματα

Άκρως ενθαρρυντικά! Κατά μέσο όρο το control group έχασε πάνω από 8 κιλά καθαρού λίπους, μειώθηκε κατά 4,5% το ποσοστό λιπώδους μάζας ενώ παρατηρήθηκε μικρή μείωση στον καρδιακό σφυγμό.

Ακόμη πιο ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα από την έρευνα που έγινε για λογαριασμό του Dr Oz, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στην διάσημη εκπομπή του.Στρατολογήθηκαν 100 υπέρβαρες γυναίκες ηλικίας από 35 εώς 49. 

Ο δείκτης μάζας σώματος ήταν μεταξύ 25 και 45. Το control group χωρίστηκε σε 2 ομάδες. Όλες οι συμμετέχουσες γυναίκες είχαν εντολή να μην αλλάξουν καθόλου τη διατροφή τους και τον τρόπο ζωής τους.

Η πρώτη ομάδα λάμβανε placebo χωρίς να το ξέρει. Η δεύτερη ομάδα λάμβανε εκχύλισμα πράσινου καφέ.Η δοσολογία ήταν 400mg, 3 φορές την ημέρα, 30 εώς και 45 λεπτά πριν τα γεύματα. Όλες οι συμμετέχουσες ζυγίστηκαν μετά από 2 εβδομάδες. Τα αποτελέσματα;

Άκρως εντυπωσιακά για άλλη μια φορά. Η ομάδα των γυναικών που κατανάλωσε το εκχύλισμα πράσινου καφέ έχασε κατά μέσο όρο 10 κιλά! Η ομάδα των γυναικών που κατανάλωσε το εικονικό σκεύασμα έχασε 1 κιλό.

Πολλοί άνθρωποι όμως πέφτουν στην παγίδα του να δοκιμάσουν συμπλήρωμα πράσινου καφέ και να κάνουν μια σειρά από λάθη που ακυρώνουν όλες τις ιδιότητες και τα οφέλη αυτού του εξαιρετικού συμπληρώματος.

Superior Green Coffee. Ο πιο ισχυρός πράσινος καφές της αγοράς

Εάν θέλετε να δοκιμάσετε τα οφέλη του πράσινου καφέ σας προτείνουμε να γνωρίσετε το Superior Green Coffee της Healthia. Είναι κάτι περισσότερο από ένα φυτικό χάπι αδυνατίσματος.

Περιέχει εκχύλισμα πράσινου καφέ (20:1) ισοδύναμο με 8000mg σκόνης φυτού και είναι το πιο ισχυρό που κυκλοφορεί στην αγορά.

Περιέχει 50% χλωρογενικό οξύ που είναι το δραστικό συστατικό με τα μεγάλα αποτελέσματα.

Η συγκεκριμένη φόρμουλα αδυνατίσματος είναι μοναδική καθώς περιέχει επιπλέον κανέλα, χρώμιο, φύκια και κόκκινο πιπέρι καγιέν για έξτρα αποτελέσματα.

Το SUPERIOR GREEN COFFEE είναι ιδανική επιλογή για όσους στοχεύουν στα κάτωθι:

  • απώλεια βάρους
  • καύση αποθηκευμένου λίπους
  • ρύθμιση της όρεξης
  • έλεγχο της λιγούρας και της λαιμαργίας
  • αύξηση μεταβολισμού και των καύσεων
  • μειωμένη απορρόφηση υδατανθράκων
  • εύρυθμη λειτουργία της ορμόνης αδιπονεκτίνη
  • σταθεροποίηση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα
  • γράμμωση κοιλιακών
  • έλεγχος της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων

Δείτε το με ένα κλικ ΕΔΩ.

Πράσινος Καφές και παρενέργειες

Βάση των μελετών που έχουν γίνει, ο Πράσινος Καφές φαίνεται να είναι ασφαλές προϊόν και δεν έχουν αναφερθεί σοβαρές παρενέργειες. Περιέχει καφεΐνη.

Προφυλάξεις - αντενδείξεις

Μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη ημερήσια δόση. Διατηρείται σε ξηρό και δροσερό μέρος. Καλό είναι να αποφεύγεται η χρήση από άτομα κάτω των 18 ετών καθώς και από εγκύους ή θηλάζουσες γυναίκες. Κρατήστε το μακριά από παιδιά. Σε κάθε περίπτωση συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό ή το φαρμακοποιό σας. Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε τα συμπληρώματα διατροφής ως υποκατάστατα μιας ισορροπημένης διατροφής.

Το προϊόν δεν περιέχει γλουτένη, ξηρούς καρπούς, μαγιά, αλάτι, πρόσθετη ζάχαρη.

Αποποίηση ευθύνης: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν γνωμάτευση του γιατρού σας ή την επίσκεψη σε εξειδικευμένο σύμβουλο υγείας. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια εξειδικευμένη διατροφή και αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας πρώτα.


Posted on 2016-04-07 WEIGHT LOSS, SUPER FOODS 16972

Blog categories

Blog search

Κωδικός QR

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα