Οι 5 κορυφαίες τροφές και συμπληρώματα για το Αλτσχάϊμερ και τη γεροντική άνοια.

Οι 5 κορυφαίες τροφές και συμπληρώματα για το Αλτσχάϊμερ και τη γεροντική άνοια.


Το Αλτσχάϊμερ είναι στην μέρες μας ένα τεράστιο ιατρικό ζήτημα. Είναι μια αρρώστια που προκαλεί σύγχυση, φόβο, εσωστρέφεια και μεγάλη πτώση στην ποιότητα ζωής τόσο του ασθενή όσο και στεναχώρια στους συγγενείς.

Μελέτες των τελευταίων χρόνων απέδειξαν τη στενή σχέση της νόσου Αλτσχαϊμερ με το διαβήτη τύπου 2, καθώς και το πως μια δραστική αλλαγή στο διαιτολόγιο των ασθενών μειώνει τα συμπτώματα της δυσλειτουργίας του εγκεφάλου και την πιθανότητα γεροντικής άνοιας.

Ο συσχετισμός της νόσου Αλτσχάιμερ με την ινσουλίνη

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως το Αλτσχάιμερ έχει τη βάση του σε μια μεταβολική διαταραχή που σχετίζεται με το διαβήτη, που συχνά ονομάζεται και "διαβήτης του εγκεφάλου" ή διαβήτης Τύπου 3.

Αυτή η πολύ ενδιαφέρουσα θεωρία και προσέγγιση μπορεί να φέρει ελπίδα με αποδεδειγμένα στοιχεία που σταματούν η επιβραδύνουν την εξέλιξη της νόσου Αλτσχάϊμερ.

Είναι γνωστό πως μια δίαιτα πτωχή σε θρεπτικά συστατικά είναι μια από τις βασικές αιτίες του Αλτσχάϊμερ, οπότε και αν το ανάγουμε σε μεγάλη κλίμακα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερα μεγάλη βαρύτητα στο τί τρώμε και το lifestyle που ακολουθούμε.

Για ένα ποσοστό που ξεπερνά το 50% στη ομάδα κινδύνου για το Αλτσχάϊμερ εκτιμάται ότι μπορεί να προληφθεί με άξονα το 3πτυχο:

  • σωστή διατροφή, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά
  • τακτική άσκηση άσκηση
  • ισορροπημένο lifestyle χωρίς ακρότητες.

Έρευνες έδειξε ότι υψηλότερες τιμές της ινσουλίνης στο αίμα μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τα εγκεφαλικά κύτταρα και μια διατροφή πλούσια σε φρουκτόζη παρεμβαίνει στη μακροχρόνια ικανότητα μάθησης και απομνημόνευσης πληροφοριών.

Συμπληρωματικά βρέθηκε πως ο εγκέφαλος των διαβητικών ασθενών χωρίς γεροντική άνοια συρρικνώνεται 2,5 φορές γρηγορότερα από το φυσιολογικό ειδικότερα στους μετωπικούς λοβούς που συχνά τείνει να επηρεάζει τους ασθενείς με Αλτσχάϊμερ και είναι υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων, το συναισθηματικό έλεγχο και τη μακροπρόθεσμη μνήμη.

Τα παρόμοια αποτελέσματα βρέθηκαν τόσο σε ασθενείς με διαβήτη όσο και σε ασθενείς με Αλτσχάϊμερ καταδεικνύουν ότι η ίδια διαδικασία προκύπτει και στις δύο περιπτώσεις και είναι προς όφελος η ρύθμιση της ινσουλίνης στο σώμα μέσω μιας ισορροπημένης διατροφής που να περιορίζει στο ελάχιστο όλους τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες του εμπορίου που βρίσκονται σε όλα τα fast food.

Fast food, γλουτένη και νόσος Αλτσχάϊμερ

Μελέτη που ερευνούσε τις επιπτώσεις του junk food σε υγιής ενήλικες βρήκε ότι μόλις σε 4 εβδομάδες παρουσιάστηκαν μπλοκαρίσματα στο εγκεφαλονωτιαίο υγρό, πράγμα που είχε επίδραση στη συνολική λειτουργία του νευρολογικού συστήματος.

Μετά τα αποτελέσματα των τελευταίων ερευνών δε χωράει πλέον αμφιβολία πως η διατροφή επηρεάζει τη συνολική υγεία του εγκεφάλου. '

Έχει βρεθεί πως ακόμη και μια μικρή άνοδος στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα αυξάνει κατά πολύ τον κίνδυνο εμφάνισης γεροντικής άνοιας ακόμη και σε άτομα που δεν είναι διαβητικοί.

Θέλετε να έχετε καλή υγεία; Πετάξτε όλα τα επεξεργασμένα τρόφιμα από το διαιτολόγιό σας και ακολουθήστε κλασσική Μεσογειακή διατροφή πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, θαλασσινά και φυτικές ίνες.

Ένα άλλο αγκάθι στην υγεία του σύγχρονου ανθρώπου είναι η ευαισθησία στη γλουτένη. Μια πρωτεΐνη του ενδοσπερμίου του μαλακού σιταριού, κριθαριού και σίκαλης, η οποία αποτελείται από τη γλοιαδίνη και γλουτελίνη.

Έχει ενοχοποιηθεί για πολλά νευρολογικά συμπτώματα συμπεριλαμβανομένου της γεροντικής άνοιας, ακόμη και χωρίς σημάδια ευαισθησίας ή δυσανεξίας στο πεπτικό σύστημα.

Γενικά η διατροφή πλούσια σε υδατάνθρακες, τόσο επεξεργασμένους όσο και ακατέργαστους αυξάνει τις πιθανότητες προβλημάτων στην υγεία. Προτείνουμε την αντικατάσταση των δημητριακών με μη αμυλούχα πράσινα λαχανικά και φρούτα όπως τα μήλα και τα μούρα.

Τι πρέπει να συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας μενού;

1. Ρεσβερατρόλη

Μια μελέτη που έγινε σε ποντίκια και δημοσιεύτηκε στο The FASEB Journal έδειξε πως το κόκκινο κρασί ενδέχεται να φρενάρει τη δημιουργία πρωτεϊνών που σχετίζονται με τη Νόσο του Αλτσχάϊμερ. Η δραστική ουσία που περιέχει το κόκκινο κρασί είναι η ρεσβερατρόλη, ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό που δρα ευεργετικά στον εγκέφαλο.

Ένα ή δύο ποτήρια κόκκινο κρασί την ημέρα μπορούν να έχουν θετική επίδραση στη λειτουργία του εγκεφάλου και στην ποιότητα ζωής γενικότερα. Ωστόσο παραπάνω ποσότητες δε σημαίνει μεγαλύτερη προστασία από το Αλτσχάϊμερ.

Αντιθέτως έχει άκρως ανεπιθύμητα αποτελέσματα (πέρα από το μεθύσι) και μεσομακροπρόθεσμα μπορεί να προκαλέσει σοβαρές βλάβες στην υγεία, ακόμη και καρκίνους.

Σας προτείνουμε όταν είναι η εποχή τους να τρώτε καθημερινά φρέσκα κόκκινα σταφύλια, άγρια μαύρα μούρα και σταφίδες Κορίνθου που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και μικροθρεπτικά συστατικά.

Εναλλακτικά σας προτείνουμε να δείτε το συμπλήρωμα διατροφής ULTRA HIGH ORAC που είναι το πιο ισχυρό σκεύασμα σε αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά στοιχεία που σας προστατεύουν άμεσα από τις ελεύθερες ρίζες και το πρόωρο γήρας. Περιέχει Acai Berries που είναι φορτωμένα με αμέτρητα θρεπτικά συστατικά, ρεσβερατρόλη, εκχύλισμα από κουκούτσια κόκκινων σταφυλιών και εκχύλισμα από ρόδι.

Το ULTRA HIGH ORAC είναι το ιδανικό συμπλήρωμα για όσους θέλουν αύξηση αντιοξειδωτικής ικανότητας του οργανισμού, προστασία απέναντι στις ελεύθερες ρίζες, καλή υγεία του καρδιαγγειακού, για όσους έχουν χρόνιες φλεγμονές και όσους θέλουν καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία. Δείτε το με ένα κλικ ΕΔΩ.

2. Ωφέλιμα λιπαρά

Τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα είναι απολύτως απαραίτητα για την καλή υγεία στο σύνολό της και κατ επέκταση συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και αποτελούν κλειδί τόσο για την πρόληψη όσο και για την αντιμετώπιση προβλημάτων παράλληλα με τις ενδεδειγμένες φαρμακευτικές αγωγές.

Μια δίαιτα πλούσια σε καλά λιπαρά και πτωχή σε λευκούς / επεξεργασμένους υδατάνθρακες είναι καταλυτική για να δούμε βελτίωση σε όλες τις εγκεφαλικές λειτουργίες στην 3η ηλικία.

Το σώμα μας ωστόσο χρειάζεται την ιδανική αναλογία Ω3 λιπαρών οξέων που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση με τα Ω6 λιπαρά που προκαλούν φλεγμονές! Σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στο δυτικό πολιτισμό η αναλογία ω6 με τα ω3 λιπαρά οξέα είναι τεράστια, πράγμα που οδηγεί σε μεγάλα προβλήματα υγείας, βλάβες και αρρώστιες όπως:

Το θέμα δεν είναι απλό. Κρύβει τεράστιους κινδύνους για την υγεία και σίγουρα πρέπει να ενημερωθείτε.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μια λίστα με καλές πηγές ωφέλιμων λιπαρών οξέων που μπορείτε να προσθέσετε στο καθημερινό διαιτολόγιό σας.

Το COCONUT OIL ή αλλιώς το έξτρα παρθένο έλαιο ινδικής καρύδας είναι πλούσιο σε υψηλής ποιότητας κορεσμένων λιπαρών και ειδικότερα τριγλυκερίδια μεσαίας αλύσου (MCT).

Τα συγκεκριμένα ωφέλιμα λιπαρά είναι εξαιρετική πηγή ενέργειας για τον εγκέφαλο και έχει αποδειχτεί ότι μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση των συμπτωμάτων από ασθενείς με Αλτσχάϊμερ.

Μελέτες έδειξαν πως το λάδι καρύδας βοήθησε στην καλύτερη λειτουργία των υγειών μερών του εγκεφάλου από άτομα που πάσχουν από τη νόσο Αλτσχάϊμερ.

Η προτεινόμενη δοσολογία είναι 1-3 γραμμάρια έξτρα παρθένου βιολογικού ελαίου καρύδας καθημερινά. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το COCONUT OIL μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

Κρέας βιολογικής εκτροφής από πιστοποιημένες φάρμες – Εμείς στη Healthia σας προτείνουμε να αποφεύγετε το κόκκινο κρέας γενικότερα από τη διατροφή σας. Κρεατοφάγοι που έκοψαν τελείως το κόκκινο κρέας είδαν τεράστια διαφορά στην υγεία τους, στη διάθεσή τους αλλά και στην καθημερινότητά τους.

Ωστόσο εάν θέλετε να καταναλώσετε κόκκινο κρέας σας προτείνουμε να είναι ΜΌΝΟ βιολογικής εκτροφής με ζώα που ζουν στο φυσικό τους περιβάλλον και τρέφονται με χόρτα και όχι ζωοτροφές και σιτάλευρα.

Λιπαρά ψάρια πλούσια σε Ωμέγα 3 – Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα καταναλώστε λιπαρά ψάρια όπως οι φρέσκεις σαρδέλες, ο σολομός (ΌΧΙ ιχθυοτροφείου!) ο κολιός και το λαυράκι που είναι ιδιαίτερα πλούσια σε Ωμέγα 3. Ο σολομός ιχθυοτροφείου συγκαταλέγεται στις πιο τοξικές τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε.

Συμπληρώματα διατροφής Ωμέγα 3 – Εάν δε σας αρέσουν τα ψάρια ή δε μπορείτε να φάτε τακτικά σας προτείνουμε να πάρετε Ωμέγα 3 λιπαρά σε συμπλήρωμα όπως το Ωμέγα 3 PURE FISH OIL της Healthia. Η προτεινόμενη δοσολογία είναι από 1 εώς 3 γραμμάρια την ημέρα.




Τα ωμέγα 3 λιπαρά περιέχουν το πολύτιμο DHA (δοκοσαεξανοϊκό οξύ) που είναι απολύτως απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου. Εάν θέλετε κάτι πολύ πιο δυνατό και αποτελεσματικό από ένα απλό σκεύασμα ωμέγα 3 σας προτείνουμε να δείτε το έλαιο KRILL που είναι 48 φορές πιο αποτελεσματικό.

Περιέχει ένα εξαιρετικό φυτοχημικό στοιχείο, την ασταξανθίνη που αποδεδειγμένα έχει άκρως ευεργετικά αποτελέσματα για την εύρυθμη λειτουργία του εγκεφάλου. Σας προτείνουμε να γνωρίσετε το KRILL OIL της Healthia κάνοντας κλικ ΕΔΩ.







3. Βιταμίνη B και E

Οι βιταμίνες Β6, Β12 και το φολικό οξύ είναι απολύτως απαραίτητες για τη δημιουργία νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο. Ένα ισχυρό συμπλήρωμα διατροφή σε όλο το σύμπλεγμα βιταμίνης B μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του στρες και του άγχους και βελτιώνει τη διάθεση.

Μη παραλείπετε σε καθημερινή βάση να τρώτε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε όπως οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, τα ψάρια και το αβοκάντο). Η βιταμίνη Ε συμβάλλει καταλυτικά στην καθυστέρηση της εξέλιξης της γεροντικής άνοιας και του Αλτσχάϊμερ.

Για να δείτε αναλυτικά τις τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Ε μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό μας άρθρο ΕΔΩ. Προτού ξεκινήσετε τη λήψη κάποιου συμπληρώματος διατροφής καλό είναι να συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας ή το φαρμακοποιό σας.

4. Βιταμίνη D

Οι επιστήμονες πλέον συνδέουν άμεσα τη έλλειψη βιταμίνης D με το αυξημένο ρίσκο εμφάνισης γεροντικής άνοιας και Αλτσχάϊμερ σε άτομα 3ης ηλικίας.

Τα αποτελέσματα των ερευνών είναι ιδιαίτερα χρήσιμα και ουσιαστικά καθώς ανοίγουν νέους ορίζοντες στο κομμάτι της πρόληψης και της υγείας στις συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες.

Σας προτείνουμε να γνωρίσετε το εξειδικευμένο συμπλήρωμα διατροφής D3 5000IU που είναι το πιο ισχυρό που κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά. Μπορείτε να το δείτε κάνοντας κλικ ΕΔΩ.



5. Τουρμερίκ

Το τουρμερίκ έχει αποδεδειγμένα ευεργετική δράση για τον εγκέφαλο, την κατάθλιψη και τη γεροντική άνοια. Συμπεριλάβετε το θαυματουργό μπαχάρι τουρμερίκ ή αλλιώς κουρκουμά στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.

Έχει σημαντική αντιφλεγμονώδη δράση και συμβάλλει στη μείωση των συμπτωμάτων της νόσου Αλτσχάϊμερ. Το τουρμερίκ έχει ένα ιδιαίτερα ευρύ φάσμα ευεργετικών δράσεων για την υγεία σχεδόν για όλες τις ηλικιακές ομάδες.

  • προστατεύει τον εγκέφαλο από πρόωρη γήρανση και εκφυλιστικές ασθένειες
  • βελτιώνει την ικανότητα συγκέντρωσης
  • βοηθάει στη μνήμη και μειώνει τη θολούρα
  • είναι ισχυρό αντιφλεγμονώδες

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερο για τη συγκεκριμένη θαυματουργή ρίζα και της ιδιότητές της στο αναλυτικό μας άρθρο ΕΔΩ. Σας προτείνουμε να γνωρίσετε το εξειδικευμένο συμπλήρωμα διατροφής X-TRA TURMERIC που έχουμε σχεδιάσει που έχει  εώς και 2000% περισσότερη απορροφητικότητα σε σχέση με τη ρίζα κουρκούμης που κυκλοφορεί στο εμπόριο. 

Μερικές ακόμη χρυσές συμβουλή για την καταπολέμηση των βλαβών του εγκεφάλου από την ομάδα της Healthia:

  • Κόψτε μαχαίρι το τσιγάρο, ηλεκτρονικό ή κανονικό
  • Πετάξτε από το διαιτολόγιό σας όλα τα επεξεργασμένα / συσκευασμένα τρόφιμα
  • Ξεκινήστε άμεσα κάποιο σοβαρό πρόγραμμα αποτοξίνωσης του οργανισμού όπως αυτό της Healthia, από βαρέα μέταλλα, τοξίνες, ξενο-οιστρογόνα και κατάλοιπα της αστικής μόλυνσης που περνούν μέσα στο σώμα μας από λάθος διατροφή αλλά και από προϊόντα οικιακής χρήσης όπως αναφέρονται στο αναλυτικό μας άρθρο ΕΔΩ
  • Πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρο καθαρό φιλτραρισμένο νερό  

Αποποίηση ευθύνης: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν γνωμάτευση του γιατρού σας ή την επίσκεψη σε εξειδικευμένο σύμβουλο υγείας. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια εξειδικευμένη διατροφή και αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας πρώτα.


Posted on 2016-09-25 by Γρηγόρης Καρύδας HEALTH SECRETS 20379

Blog categories

Blog search

Κωδικός QR

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα