Τροφές που μας προφυλάσσουν από το έμφραγμα του μυοκαρδίου.

Τροφές που μας προφυλάσσουν από το έμφραγμα του μυοκαρδίου.


Εάν ανήκετε στην ομάδα υψηλού κινδύνου για καρδιαγγειακά προβλήματα ή έμφραγμα του μυοκαρδίου, σίγουρα πρέπει να προσέξετε τη διατροφή σας και τις «κακές» συνήθειες όπως το κάπνισμα. 

Αλήθεια, είναι το θέμα της διατροφής τόσο μα τόσο σημαντικό; Ένα κακό lifestyle γεμάτος άγχος, στρες και κακή διατροφή είναι η σίγουρη συνταγή και να αυξήσουμε τις πιθανότητες εις βάρος της υγείας μας.

Οι ερωτήσεις σχετικά με τις καρδιαγγειακές επιπλοκές και τη διατροφή είναι οι εξής:

  • Αξίζει τον κόπο να προσέξουμε τη διατροφή μας;
  • Μπορούμε να αποφύγουμε κάτι κακό που έρχεται;
  • Μπορούμε να καταπολεμήσουμε κάτι;
  • Μπορούμε να μειώσουμε τις πιθανότητες εμφράγματος αλλάζοντας τη διατροφή μας;

Και η απάντηση είναι ένα μεγάλο ΝΑΙ!

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που αποδεδειγμένα μας προστατεύουν από βλάβες του καρδιαγγειακού,  θωρακίζοντας τον οργανισμό μας και ισχυροποιώντας το αμυντικό μας σύστημα.

Πάμε να δούμε τις τροφές που πρέπει να προσθέσετε στην εβδομαδιαία λίστα με τα ψώνια από το μανάβη σας και από το super market.

Τροφές που μας προφυλάσσουν από το έμφραγμα του μυοκαρδίου

Σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά όπως:

  1. Σπανάκι και μαρούλι
  2. Ρόκα και βαλεριάνα
  3. Μαϊντανός και άνιθος
  4. Σταμναγκάθι και σέσκουλα
  5. Γλυστρίδα και φρέσκο κάρδαμο

Δεν αγαπάτε πολύ τη σαλάτα; Σας προτείνουμε να γνωρίσετε το SUPER GREENS PLUS της Healthia που περιέχει 15 superfoods οργανικά καλλιεργημένα.

Προσθέστε μια κουταλία (10 γραμμάρια) στο χυμό σας, τη σαλάτα σας ή το φαγητό σας και θα πάρετε παραπάνω από 70 θρεπτικά συστατικά. Δείτε το με ένα κλικ ΕΔΩ.

Τροφές πλούσιες σε κάλιο και μαγνήσιο όπως:

  1. Μπανάνες
  2. Σταφίδες
  3. Πατάτες (προσοχή, όχι στις προτηγανισμένες και όχι σε τηγάνισμα με σπορέλαια)
  4. Δημητριακά ολικής άλεσης (Προσοχή: όχι προιόντα fitness που είναι φορτωμένα με σιρόπια γλυκόζης υψηλής φρουκτόζης)
  5. Σπανάκι ωμό και μπρόκολο στον ατμό
  6. Κολοκύθες

Το μαγνήσιο είναι ένα ιχνοστοιχείο που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την καλή υγεία της καρδιάς και πρέπει καθημερινά να καταναλώνουμε διάφορες τροφές που το περιέχουν ώστε να καλύψουμε τις ημερήσιες ανάγκες μας.

Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά όπως:

  1. Κακάο και μαύρη σοκολάτα
  2. Φασόλια κόκκινα ή μαυρομάτικα
  3. Μούρα και δαμάσκηνα
  4. Αγκινάρες
  5. Μήλα και αχλάδια
  6. Τα ωφέλιμα κεράσια και οι φράουλες
  7. Ρόδι και κόκκινα σταφύλια
  8. Το φρούτο acai berry και το goji berry

Δεν αγαπάτε πολύ τα φρούτα; Δεν προλαβαίνετε να φάτε όσα θα θέλατε; Σας προτείνουμε να γνωρίσετε το συμπλήρωμα διατροφής ULTRA HIGH ORAC της Healthia που περιέχει όλη την αντιοξειδωτική δύναμη που χρειάζεστε. Δείτε το με ένα κλικ ΕΔΩ.

Τροφές πλούσιες σε Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα όπως:

  1. Σολομός Αλάσκας (Προσοχή: Μη φάτε ΠΟΤΕ σολομό ιχθυοτροφείου. Είναι από τις πιο τοξικές τροφές που υπάρχουν)
  2. Η ταπεινή σαρδέλα, ο γαύρος και μαρίδα Αιγαίου
  3. Κολιοί και σκουμπρί
  4. Τόνος και παλαμίδα
  5. Αμύγδαλα και καρύδια
  6. Ηλιόσποροι και σπόροι chia
  7. Βρώμη και λιναρόσπορος

Οι πιο πλούσιες πηγές Ω3 είναι τα ψάρια και τα θαλασσινά. Δεν είναι όλα τα παραπάνω μέσα στις γευστικές σας προτιμήσεις; Σας προτείνουμε να γνωρίσετε το συμπλήρωμα διατροφής OMEGA 3 PURE FISH OIL της Healthia. Μπορείτε να το δείτε με ένα κλικ ΕΔΩ.

Τροφές πλούσιες σε φυλλικό οξύ όπως:

  • Φασόλια
  • Αρακάς
  • Φακές
  • Μπάμιες
  • Κιτρώδη φρούτα
  • Λαχανάκια Βρυξελλών
  • Παντζάρια
  • Αβοκάντο

Τυπώστε την παραπάνω λίστα επιλογών και σιγά σιγά εμπλουτίστε τη διατροφή σας με τα "φάρμακα" της φύσης. Είναι από τα καλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας.

Αποποίηση ευθύνης: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν γνωμάτευση του γιατρού σας ή την επίσκεψη σε εξειδικευμένο σύμβουλο υγείας. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια εξειδικευμένη διατροφή και αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας πρώτα.


Posted on 2016-10-03 by Γρηγόρης Καρύδας FOOD THERAPY 22407

Blog categories

Blog search

Κωδικός QR

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα