Οι πέντε καλύτερες φυσικές πηγές βιταμίνης C για δυνατό ανοσοποιητικό.

Οι πέντε καλύτερες φυσικές πηγές βιταμίνης C για δυνατό ανοσοποιητικό.

Ταυτίζεται με την καλή υγεία και το δυνατό ανοσοποιητικό. Είναι το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό μόλις κρυολογήσουμε. Είναι η βιταμίνη C  και είναι ίσως το πιο διαδεδομένο συμπλήρωμα διατροφής που υπάρχει παγκοσμίως.

9 στα 10 συμπληρώματα βιταμίνης C όμως που κυκλοφορούν στο εμπόριο περιέχουν συνθετική βιταμίνη C κατασκευασμένη εργαστηριακά. Το γνωρίζατε; Ποια είναι η διαφορά;

Η συνθετική βιταμίνη C και τα συμπληρώματα διατροφής με ασκορβικό οξύ.

Η συνθετική βιταμίνη C που είναι εργαστηριακά παρασκευασμένη (συνήθως είναι με τη μορφή ασκορβικού οξέως ή ορυκτών ασκορβικών) μπορεί να μοιάζει στη μοριακή της δομή σαν τη φυσική βιταμίνη C αλλά της λείπουν όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα στοιχεία και οι θρεπτικοί παράγοντες που σχετίζονται με τη δράση της και τη λειτουργία της στο ανοσοποιητικό σύστημα του ανθρώπου. Ως εκ τούτου έχει χαμηλή απορροφητικότητα και περιορισμένη δράση.

Σε μετρήσεις που έγιναν η συνθετική βιταμίνη C δεν έδωσε αντιοξειδωτική θωράκιση μεγαλύτερη του 10% σε σύγκριση με τη φυσική βιταμίνη C που έδωσε προστασία άνω του 90%!

Το πρώτο πράγμα που θα σας έρθει στο μυαλό είναι τα πορτοκάλια ή ένα ποτήρι πορτοκαλάδας. Είναι όντως τα πορτοκάλια η καλύτερη εναλλακτική; Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολύ καλύτερες και ισχυρότερες πηγές φυσικής βιταμίνης C που μπορούν εύκολα θα θωρακίσουν την υγεία και το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Οι καλύτερες πηγές φυσικής βιταμίνης C σε συνεργιστική δράση με άλλα θρεπτικά συστατικά.

Πάμε να δούμε τις 5 καλύτερες φυσικές πηγές βιταμίνης C που έχουν μέγιστο αποτέλεσμα στην ισχυροποίηση της άμυνας του οργανισμού απέναντι στη γρίπη, το κοινό κρυολόγημα, τους ιούς αλλά και άλλους παθογόνους οργανισμούς που απειλούν την υγεία μας.

Acerola Cherries.

Η ασερόλα είναι ένα είδος κερασιού που συγκαταλέγεται στα superfruits λόγω του εξαιρετικού διατροφικού προφίλ που έχει και της ιδιαίτερα υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C ως γνωστόν είναι απολύτως απαραίτητη για την ανάπτυξη και την επιδιόρθωση των κυττάρων καθώς και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Τα acerola cherries παρέχουν μια φυσική πηγή βιταμίνης C πολύ υψηλή σε βιοδιαθεσιμότητα που είναι 100% εκμεταλλεύσιμη από τον οργανισμό μας. Υπερέχει κατά πολύ της συνθετικής βιταμίνης C που είναι εργαστηριακά παρασκευασμένη.

Η ασερόλα περιέχει κατά μέσο όρο 30 φορές περισσότερη βιταμίνη C (κατά βάρος) σε σχέση με τα πορτοκάλια. Εκτός αυτού περιέχει μια τεράστια γκάμα από μικροθρεπτικά συστατικά συμπεριλαμβανομένου ισχυρών αντιοξειδωτικών. Έρευνες έδειξαν πως η ασερόλα περιέχει κοντά στα 150 θρεπτικά συστατικά συμπεριλαμβανομένου βιοφλαβονοειδών, πρωτεϊνών, ιχνοστοιχείων, σίδηρο, ασβέστιο και φώσφορο. Χωρίς αμφιβολία είναι ένα από τα πιο θρεπτικά φρούτα που γνωρίζουμε.

Blackcurrants

Είναι τα γνωστά σε μας φραγκοστάφυλα. Επίσης συγκαταλέγονται στα superfruits λόγω του ιδιαίτερα πλούσιου και πολυφασματικού διατροφικού προφίλ. Χρησιμοποιήθηκαν κατά το 2ο παγκόσμιο πόλεμο αντί για τα πορτοκάλια ως εναλλακτική πηγή βιταμίνης C και σιδήρου. Τα συγκεκριμένα μούρα περιέχουν τεράστιες ποσότητες βιταμίνης C και φλαβονοειδών και υπερέχουν πολύ από τα κοινά πορτοκάλια. Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, φυτοχημικές ενώσεις, βιταμίνη Ε και αντιοξειδωτικά όπως οι ανθοκυανίνες (μια μορφή από πολυφαινόλες). Συγκαταλέγεται στα ενεργειακά τρόφιμα ενώ οι σπόροι τους είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Παρουσιάζουν αντιφλεγμονώδη δράση, βοηθούν στις λοιμώξεις του ουροποιητικού και προστατεύουν το οπτικό νεύρο.

Μια πρόσφατη επιστημονική μελέτη έδειξε πως τα φυσικά στοιχεία που περιέχονται στα φραγκοστάφυλα σχετίζονται με τη θετική επίδραση της γυμναστικής στο σώμα. Ερευνητές από τη Νέα Ζηλανδία ανακάλυψαν ένα συστατικό που υπό περιπτώσεις ενδέχεται να βελτιώνει την αναπνοή σε ασθενείς που πάσχουν από άσθμα, ενώ Βρετανοί επιστήμονες ερευνούν το κατά πόσο τα φραγκοστάφυλα μπορεί να φρενάρουν την εξέλιξη του Αλτσχάϊμερ.

Rosehip

Είναι το κυνόροδο ή αρκοτριανταφυλλιά. Είναι τα κόκκινα φρουτάκια που συναντούμε στις τριανταφυλλιές και είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και βιοφλαβονοειδών. 'Ένα φλιτζάνι rosehips έχει περισσότερη βιταμίνη C από ότι 40 πορτοκάλια! Ακόμη έχουν βιταμίνη Α, Β1, Β3 και βιταμίνη Κ. Τα βιοφλαβονοειδή των κυνόροδων λειτουργούν συνεργιστικά με τη βιταμίνη C βελτιώνοντας την απορρόφησή της από τον οργανισμό.
Δεν είναι τυχαίο ότι τα rosehips είναι ευρέως γνωστά για την υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιοδιαθέσιμη βιταμίνη C καθώς 100 γραμμάρια αποξηραμένων καρπών περιέχουν 1700mg βιταμίνης C.

Μελέτες έδειξαν πως τα rosehips συμβάλλουν στη μείωση των συμπτωμάτων της οστεοαρθρίτιδας και την ανακούφιση των σκληρών και πονεμένων κλειδώσεων. Συγκαταλέγεται στη κορυφή των "λειτουργικών" τροφίμων με μεγάλη πυκνότητα θρεπτικών συστατικών και αντιοξειδωτική δράση μεγαλύτερη από αυτή των κυανομύτριλων (blueberries).

Μαϊντανός

Τον χρησιμοποιούμε τακτικά για να νοστιμίσει τα φαγητά μας. Ο ταπεινός μαϊντανός πέρα από νόστιμος είναι απίστευτα θρεπτικός καθώς περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών όπως βιταμίνες A, C και E, βιοφλαβονοειδή, σίδηρο, φολικό οξύ, αιθέρια έλαια, κουμαρίνες, χλωροφύλλη και άλλα ισχυρά αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά.

Ο μαϊντανός περιέχει περισσότερη βιταμίνη C από ότι όλα τα υπόλοιπα ζαρζαβατικά που χρησιμοποιούμε στη μαγειρική ενώ έχει διπλάσια περιεκτικότητα σε σίδηρο από ότι το σπανάκι. Ακόμη είναι πολύ καλή πηγή ασβεστίου, καλίου και μαγγανίου.

Ο φρέσκος μαϊντανός καθώς και ο χυμός του χρησιμοποιούνται μεταξύ άλλων:

  • για καθαρισμό του αίματος και των αρτηριών
  • για τη διατήρηση της ελαστικότητάς των αιμοφόρων αγγείων
  • για τη διάσπαση μικρών πετρών στα νεφρά και τη χολή
  • για κατακρατήσεις και πρήξιμο
  • για δροσερή αναπνοή

Elderberries

Είναι ο γνωστός σε εμάς σαμπούκος. Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Α και Β, φλαβονοειδή και κάλιο αλλά είναι ιδιαιτέρως γνωστός για την υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C μαζί με τα κυνόροδα και τα φραγκοστάφυλα.
Έρευνες συνηγορούν πως ο σαμπούκος συμβάλλει στην αντιμετώπιση ασθενειών, κάτι που δικαιολογείται από τη χρήση του παραδοσιακά ενάντια στις ιώσεις, το κρυολόγημα και τις λοιμώξεις του ανώτερου αναπνευστικού (συμπεριλαμβανομένου του άσθματος).

Μελετάται επίσης κατά πόσο μπορεί να συμβάλλει:

  • στη μείωση της χοληστερίνης
  • στη βελτίωση της όρασης
  • στην υποστήριξη του καρδιαγγειακού
  • στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα
  • στη βελτίωση της πέψης
  • στην ανακούφιση από του μυϊκούς πόνους καθώς και των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας
  • στη λειτουργία του ως ήπιο διουρητικό και καθαρκτικό
  • ως ενισχυτικού του ανοσοποιητικού συστήματος.

Δικαίως συγκαταλέγονται λοιπόν και τα elderberries στα λεγόμενα superfruits.

Bonus: PURE HERBAL C

Κάποιος εύλογα θα ρωτήσει: Μπορώ να τα τρώω όλα αυτά μαζί κάθε μέρα πρωί – βράδυ για όλους τους κρύους μήνες του χρόνου; Λίγο δύσκολα..
Η ομάδα της Healthia γνωρίζοντας όλα τα παραπάνω σχεδίασε το συμπλήρωμα διατροφής PURE HERBAL C που περιέχει και τα 5 παραπάνω superfoods.

Το PURE HERBAL C της Healthia είναι 100% φυσική πηγή βρώσιμης βιταμίνης C ύψιστης βιοδιαθεσιμότητας καθώς και ισχυρών αντιοξειδωτικών που συναντούμε στη φύση! Εκτός από άριστη πηγή βιταμίνης C περιέχει και μια σειρά άλλων φυσικών βιταμινών, ιχνοστοιχείων, αντιοξειδωτικών, βιοφλαβονοειδών, πεκτινών, αιθέρια έλαια, λυκοπένιο, καροτενοειδών, φυτοστερόλες, κατεχινών, πολυφαινόλες και άλλες φυτοχημικές ενώσεις.
Είναι ήπια, μή όξινη και ΔΕΝ είναι συνθετικό ασκορβικό οξύ.
Είναι ο απόλυτος σύμμαχός σου για τη θωράκιση της υγείας σου.

Είναι η βιταμίνη C στα ... καλύτερά της!!!

Δείτε την με ένα κλικ ΕΔΩ.

Αποποίηση ευθύνης: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν γνωμάτευση του γιατρού σας ή την επίσκεψη σε εξειδικευμένο σύμβουλο υγείας. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια εξειδικευμένη διατροφή και αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας πρώτα.

Posted on 2016-12-03 by Γρηγόρης Καρύδας SUPERFOODS, HEALTH SECRETS 11299

Blog categories

Blog search

QR code

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα