Οστεοπόρωση και εμμηνόπαυση. Μήπως σας λείπει βιταμίνη D;

Οστεοπόρωση και εμμηνόπαυση. Μήπως σας λείπει βιταμίνη D;

Είναι γνωστή και ως καλσιφερόλη αλλά και ως η βιταμίνη του ηλίου, καθώς συντίθεται από τη χοληστερίνη με την έκθεσή μας στις ακτίνες του ήλιου. Είναι η γνωστή σε όλους βιταμίνη D.

Η βιταμίνη D, η οστεοπόρωση και η καλή υγεία των οστών.

Η βιταμίνη D παίζει καταλυτικό ρόλο στην απορρόφηση του ασβεστίου και το μεταβολισμό (αναδιαμόρφωση) των οστών. Αρκετές γυναίκες που διαγιγνώσκονται με οστεοπόρωση πιστεύουν πως πρέπει να αυξήσουν την πρόσληψη του ασβεστίου. Ωστόσο ενδέχετε να έχουν και χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D. Χαμηλή οστική μάζα στις μετρήσεις είναι μια ένδειξη το ασβέστιο και άλλα μέταλλα έχουν χαθεί από τα κόκκαλα. Αυτό αυξάνει κατακόρυφα τον κίνδυνο καταγμάτων.

Οστεοπόρωση μετά την εμμηνόπαυση και χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D.

Σε μια μεγάλη μελέτη παρατήρησης όπου λάβαν μέρος περισσότερα από 1100 μεσήλικες γυναίκες, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την εμμηνόπαυση, οι ερευνητές βρήκαν στενή σχέση χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D και χαμηλής οστικής μάζας (27). Ωστόσο σε μια ελεγχόμενη έρευνα βρέθηκε πως η χορήγηση υψηλών δόσεων βιταμίνης D σε γυναίκες με οστεοπόρωση που είχαν σοβαρή έλλειψη ΔΕΝ οδήγησε σε αύξηση οστικής πυκνότητας, ακόμη και αν αυξήθηκαν τα επίπεδα στο αίμα (28).

Ανεξαρτήτως των αποτελεσμάτων ικανή πρόσληψη βιταμίνης D και διατήρηση των επιπέδων στο αίμα στα φυσιολογικά επίπεδα είναι μια πολύ καλή στρατηγική πρόληψης ενάντια στην οστεοπόρωση, την οστεοπενία και τον κίνδυνο κατάγματος.

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε πως η χαμηλή οστική μάζα ενδέχεται να οφείλεται σε έλλειψη βιταμίνης D.

Οστεοπόρωση. Η καλύτερη στρατηγική είναι η πρόληψη.

Τους καλοκαιρινούς μήνες, ειδικά στην Ελλάδα είναι πολύ εύκολο θα λαμβάνουμε επαρκή ποσότητα βιταμίνης D, καθώς συντίθεται στην επιφάνεια του δέρματός μας όταν εκτιθόμαστε στον ήλιο. Μέσω της διατροφής τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα καθώς λίγες είναι οι πηγές που περιέχουν αρκετή ποσότητα βιταμίνης D. Καλές πηγές βιταμίνης Dείναι το χέλι, οι φρέσκιες σαρδέλες, η ρέγγα, ο ροζ σολομός, το σκουμπρί και ο κολιός. Τροφές που δυστυχώς δεν αρέσουν σε πολλούς και δε μπορούμε να έχουμε καθημερινά στο τραπέζι μας.

Σε τέτοιες περιπτώσεις η λήψη συμπληρώματος βιταμίνης D είναι σημαντική για τη διατήρηση της καλής υγείας των οστών στην 3η ηλικία. Σας προτείνουμε να γνωρίσετε το συμπλήρωμα διατροφής της Healthia D3 5000iu που είναι μέγιστης ισχύος, για άμεση αποκατάσταση των επιπέδων βιταμίνης. Δείτε την με ένα κλικ ΕΔΩ.

Posted on 2016-12-29 by Γρηγόρης Καρύδας HEALTHY LIFESTYLE, HEALTH SECRETS 1716

Blog categories

Blog search

QR code

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα