Αρρωσταίνετε πολύ συχνά; Τί φταίει;

Αρρωσταίνετε πολύ συχνά; Τί φταίει;

Κατ' αρχήν να επισημάνουμε πως όλοι αρρωσταίνουμε κατά διαστήματα και είναι απολύτως φυσιολογικό. Υπάρχουν όμως πολλοί από εμάς που έχουν χαμηλό ανοσοποιητικό και αρρωσταίνουν με το παραμικρό. Είτε μόλις έρθουν σε επαφή με κάποιον άλλο άρρωστο είτε μόλις πέσει λίγο η θερμοκρασία.

Ο πυρετός, ο βήχας, η φαρυγγίτιδα και η λαρυγγίτιδα, ο πονόλαιμος και η μπουκωμένη μύτη είναι λίγο πολύ μέρος της καθημερινότητας. Αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Το ανοσοποιητικό μας σύστημα κάτω από κανονικές συνθήκες πρέπει να είναι σε θέση να μας προφυλάσσει από τη γρίπη, το κοινό κρυολόγημα, μεταδοτικές ασθένειες αλλά και ιούς.

Παρακάτω επισημάνουμε δύο από τις αιτίες που ευθύνονται για ένα πεσμένο ανοσοποιητικό και τη χαμηλή άμυνα του οργανισμού:

Κακή διατροφή και συχνές ασθένειες.

Δε χρειαζόμαστε μόνο θερμίδες για να επιβιώσουμε. Χρειαζόμαστε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, ένζυμα, αμινοξέα, φυτοχημικές ενώσεις, καλή ποιότητα πρωτεϊνών και αρκετές ποσότητες οφέλιμων λιπαρών καθημερινά

Κάθε φορά που δεν τρώτε τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σας χαμηλώνουν τα αποθέματα που έχει το σώμα σας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα τα αποθέματα τελειώνουν! Μετά αρχίζει μια σειρά από βλάβες και επιπλοκές. Το σίγουρο είναι ότι το ανοσοποιητικό σας σύστημα σύντομα θα εξασθενήσει και θα γίνετε ιδιαίτερα φιλάσθενοι.

Μια κακή διατροφή δε στερεί απλά θρεπτικά συστατικά από τον οργανισμό. Υπάρχουν τροφές που "ταίζουν" μια ασθένεια ή ακόμη και καθυστερούν στην αντιμετώπισή της. Με άλλα λόγια το θέμα της σωστής "ποιοτικής" διατροφής, φορτωμένη με θρεπτικά συστατικά είναι κάτι που πρέπει να το δείτε ιδιαίτερα σοβαρά εάν αρρωσταίνετε πολύ εύκολα.

Δυστυχώς δε μπορούμε να αλλάξουμε ριζικά τη διατροφή μας από την Παρασκευή στο Σάββατο. Δε μπορούμε εύκολα να αποχωριστούμε τις αγαπημένες μας γεύσεις και συνήθειες.

Ένας εύκολος τρόπος να πάρουμε πολλά θρεπτικά συστατικά μαζεμένα στην καλύτερή τους μορφή και με εξασφαλισμένη τη μέγιστη απορρόφησή τους είναι με το συμπλήρωμα διατροφής Natura Premium της Healthia που αποτελείται από 14 superfoods οργανικά καλλιεργημένα, τα οποία έχουν συνεργιστική δράση. Με απλά λόγια το ένα ενισχύει τη δράση του άλλου, εξασφαλίζοντας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Σε λιγότερο από ένα μήνα θα έχετε αποκαταστήσει τυχόν ελλείψης μικροθρεπτικών συστατικών. Δείτε το με ένα κλικ ΕΔΩ.

Λοιμώξεις του αναπνευστικού, γρίπη, κοινό κρυολόγημα και χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D.

Ένα από τους βασικούς ρόλους "κλειδί" της βιταμίνης D στο σώμα είναι να κρατάει το ανοσοποιητικό σας σύστημα ισχυρό, ώστε να αμύνεται απέναντι στις λοιμώξεις, τις ιώσεις και τους παθογόνους οργανισμούς. Αλληλεπιδρά απευθείας με τα κύτταρα του ανοσοποιητικού που καταπολεμούν τους παθογόνους οργανισμούς και τους ιούς (1).

Εάν αρρωστένετε σχετικά συχνά από γρίπη ή το κοινό κρυολόγημα τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D μπορεί να είναι μια από τις αιτίες. Πολλές μελέτες παρατήρησης μεγάλης κλίμακας δείχνουν συσχέτιση χαμηλών επιπέδων βιταμίνης D με λοιμώξεις του άνω αναπνευστικού, βρογχίτιδα και πνευμονία (2), (3).

Μια σειρά από μελέτες έδειξαν πως η λήψη συμπληρώματος βιταμίνης D 4000 IU ημερησίως μείωσε τις πιθανότητες λοίμωξης του αναπνευστικού στην ομάδα ελέγχου (4), (5), (6). Σε μια μελέτη με άτομα που έπασχαν από χρόνιες αναπνευστικές διαταραχές, τα άτομα που λάμβαναν μεγάλες ποσότητες βιταμίνης D για ένα χρόνο είδαν σημαντική βελτίωση και ανακούφιση των συμπτωμάτων (7).

Δυστυχώς η βιταμίνη D βρίσκεται σε ελάχιστες τροφές σε μεγάλη ποσότητα. Τέτοιες είναι το χέλι, η ρέγγα, οι σαρδέλες και ο σολωμός που δε βρίσκονται καθημερινά στο τραπέζι μας. Ένας άλλος τρόπος για να αποκαταστήσουμε τυχόν έλλειψη βιταμίνης D στο σώμα είναι η καθημερινή έκθεση τουλάχιστον του 40% της επιφάνειας του δέρματος στις υπεριώδης ακτίνες του ηλίου για 20 λεπτά χωρίς αντηλιακό! Αυτό τους χειμερινούς μήνες είναι αδύνατον. Άμεση αποκατάσταση επιπέδων βιταμίνης D γίνεται με τη λήψη ενός δυνατού συμπληρώματος διατροφής όπως η D3 5000IU της Healthia που μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.

Αποποίηση ευθύνης: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν γνωμάτευση του γιατρού σας ή την επίσκεψη σε εξειδικευμένο σύμβουλο υγείας. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια εξειδικευμένη διατροφή και αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας πρώτα.

Πηγές:

(1) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20824663

(2) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27178217

(3) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24766747

(4) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3686844/

(5) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20219962

(6) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26319134

(7) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22250141

Posted on 2017-01-02 by Γρηγόρης Καρύδας HEALTHY LIFESTYLE, HEALTH SECRETS 1058

Blog categories

Blog search

QR code

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα