Μπορεί το λάδι καρύδας να καταστρέψει το λίπος στην κοιλιά;

Μπορεί το λάδι καρύδας να καταστρέψει το λίπος στην κοιλιά;

Υπάρχουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες μελέτες σχετικά με τα ωφέλιμα λιπαρά που περιέχει το λάδι καρύδας και το πώς αυτά σχετίζονται με το λίπος του σώματος στον άνθρωπο.
Τα αποτελέσματα των ερευνών θα σας εκπλήξουν!

Coconut Oil και σωματικό λίπος. Τί έδειξαν οι μελέτες.

Μια μελέτη του 2009 που δημοσιεύτηκε το στο Journal of Lipids αφορούσε την επίδραση που είχαν 2 κουταλάκια του γλυκού λάδι καρύδας ή 2 κουταλάκια του γλυκού σογιέλαιο σε ένα γκρουπ 40 γυναικών για μια περίοδο 28 ημερών (4 βδομάδες). Όλες οι γυναίκες είχαν περιφέρεια μέσης πάνω από 88 πόντους (κοιλιακή παχυσαρκία). (1)

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το γκρουπ που λάμβανε λάδι καρύδας παρουσίασε μείωση στο κοιλιακό λίπος ενώ το γκρουπ που λάμβανε σογιέλαιο σημείωσε μικρή αύξηση στο ποσοστό του κοιλιακού λίπους.

Coconut Oil και επίπεδα χοληστερίνης.

Συμπληρωματικά, το γκρουπ που λάμβανε έλαιο καρύδας παρουσίασε αύξηση της καλή χοληστερίνης HDL ενώ το γκρουπ που λάμβανε σογιέλαιο παρουσίασε μείωση στη HDL και αύξηση στην LDL είναι η κακή χοληστερίνη.

Coconut Oil, μεταβολισμός και επίπεδα ενέργειας.

Το Journal of Nutrition δημοσίευσε μια μελέτη όπου οι ερευνητές εξέτασαν όλες τις μελέτες που αφορούσαν τα τριγλυκερίδια μεσαίας αλύσου (MCFAs) που βρίσκονται σε πληθώρα στο έλαιο καρύδας και τον έλεγχο βάρους (2). Οι μελέτες έδειξαν πως οι δίαιτες που ήταν πλούσιες σε ωφέλιμα λιπαρά όπως αυτά που βρίσκονται στο λάδι καρύδας βελτιώνουν το μεταβολισμό, αυξάνουν την ενέργεια, μειώνουν τις λιγούρες και την άσκοπη κατανάλωση φαγητού, συμβάλλουν στην απώλεια βάρους και μειώνουν το ποσοστό του σωματικού λίπους. Οι ερευνητές συστήνουν ανεπιφύλακτα τη χρήση ωφέλιμων λιπαρών που περιέχουν τριγλυκερίδια μεσαίας αλύσου (MCFAs) όπως το coconut oil ως βοήθημα στην προσπάθεια απώλειας βάρους ακόμη και σε περιπτώσεις παχυσαρκίας.  

Σας ενδιαφέρει η αύξηση καθαρής μυϊκής μάζας; Είναι η λύση το Coconut Oil;

Ενδιαφέρον παρουσιάζει μια άλλη μελέτη που ερεύνησε την πιθανή αύξηση του σωματικού βάρους σε σχέση με 3 διαφορετικούς τύπους δίαιτας:

  1. διατροφή με χαμηλά λιπαρά
  2. διατροφή υψηλή σε λιπαρά μακριάς αλύσου (LCFAs) 
  3. διατροφή υψηλή σε λιπαρά μεσαίας αλύσου (MCFA)

Καθώς ο στόχος της έρευνας ήταν η αύξηση βάρους, οι θερμίδες είχαν προσαρμοστεί ανάλογα προς τα επάνω. Η διάρκεια της έρευνας ήταν 44 μέρες. Η ομάδα των χαμηλών λιπαρών πήρε κατά μέσο όρο 0.47 γραμμάρια λίπους ανά ημέρα. Η ομάδα των λιπαρών μακριάς αλύσου πήρε κατά μέσο όρο 0.48 γραμμάρια λίπους ανά ημέρα ενώ η ομάδα των τριγλυκεριδίων μεσαίας αλύσου (MCFA) πήρε ένα μικρό 0.19 γραμμάρια λίπους ανά ημέρα (παρά το γεγονός ότι οι θερμίδες ήταν συνολικά ανεβασμένες).

Η ομάδα που κατανάλωνε τριγκυκερίδια μεσαίας αλύσου από έλαιο καρύδας (MCFA) παρουσίασε κατά μέσο όρο 60% μείωση στο σωματικό λίπος με παράλληλη αύξηση μεταβολισμού και διατήρηση μυϊκής μάζας σε σχέση με τα άλλα 2 γκρουπ. Πράγμα που σημαίνει πως το coconut oil είναι ιδανικό για όσους αθλούνται και βρίσκονται σε πρόγραμμα αύξησης μυϊκής μάζας και δεν επιθυμούν να πάρουν και λίπος.

Έξτρα παρθένο αφιλτράριστο έλαιο καρύδας. Διατροφικά οφέλη και ιδιότητες.

Δεν είναι όμως όλα τα λάδια καρύδας το ίδιο! Το ραφιναρισμένο λάδι καρύδας έχει χάσει σχεδόν όλη τη θρεπτική του αξία. Αυτό που πρέπει να αναζητήσετε είναι το έξτρα παρθένο έλαιο καρύδας που διατηρεί όλα τα θρεπτικά του συστατικά και τις ιδιότητες. Βέβαια είναι πολύ πιο ακριβό. Πάμε να δούμε συνοπτικά τα οφέλη και τις ιδιότητες του coconut oil συνοπτικά.

  • Το λάδι καρύδας μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερο λίπος, αυξάνοντας το μεταβολισμό και τις συνολικές θερμίδες που καίτε.
  • Τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα στο λάδι καρύδας μετατρέπονται σε κετόνες, οι οποίες ενδέχεται να μειώσουν τις κρίσεις επιληψίας.
  • Τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα στο λάδι καρύδας ενδέχεται να βελτιώσουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες σε ασθενείς με Alzheimer.
  • Το λάδι καρύδας περιέχει ένα μοναδικό συνδυασμό από λιπαρά οξέα που έχουν φαρμακευτικές ιδιότητες.
  • Προστατεύει τα μαλλιά από φθορές και καταστροφή της τρίχας, ενυδατώνει βαθιά το δέρμα και λειτουργεί ως αντηλιακό.
  • Λαοί που τρώνε σε καθημερινή βάση λάδι καρύδας είναι από τους υγιέστερους στον πλανήτη.
  • Το λαυρικό οξύ στο λάδι καρύδας μπορεί να σκοτώσει βακτήρια, ιούς και παθογόνους μύκητες θωρακίζοντας την υγεία από μολύνσεις.
  • Καταπολεμά τις λιγούρες και το αίσθημα της πείνας, και ως αποτέλεσμα τρώμε λιγότερο!
  • Το λάδι καρύδας ενδέχεται να βελτιώσει τα επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα και κατ' επέκταση να μειωθούν οι πιθανότητες για καρδιακές παθήσεις.
  • Το λάδι καρύδας συμβάλλει στην προσπάθεια απώλειας λίπους, ειδικά στην κοιλιακή χώρα.

Ημερήσια δοσολογία Coconut Oil για να έχετε τα διατροφικά οφέλη.

Για να έχουμε τα οφέλη του ελαίου καρύδας πρέπει να το εντάξουμε καθημερινά στη διατροφή μας και να καταναλώνουμε από 1 εώς 3 γραμμάρια ημερησίως. Επειδή όμως είναι ιδιαίτερα δύσκολο η Healthia σχεδίασε το συμπλήρωμα διατροφής Virgin Coconut Oil το οποίο περιέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να έχετε τα οφέλη του ελαίου καρύδας. Μπορείτε να το δείτε με ένα κλικ ΕΔΩ.

Πηγές:

(1) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19437058

(2) http://jn.nutrition.org/content/132/3/329.full

Posted on 2017-01-11 SUPERFOODS, WEIGHT LOSS 5876

Blog categories

Blog search

QR code

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα