Ξεφορτωθείτε τη φλεβίτιδα και τους κιρσούς με φυσικό τρόπο.

Ξεφορτωθείτε τη φλεβίτιδα και τους κιρσούς με φυσικό τρόπο.

Έχετε κιρσούς; Σας ταλαιπωρούν οι πρησμένες φλέβες και οι ευρυαγγείες. Έχετε παρατήσει κάθε προσπάθεια να ξεφορτωθείτε τη φλεβίτιδα; Φοράτε μακριά παντελόνια σε δημόσιους χώρους για να κρύψετε τη χαρακτηριστικά όψη των ευρυαγγειών του φλεβίτη;

Σύμφωνα με στατιστικές περίπου το 40-50% των ανδρών και των γυναικών άνω των 50 ταλαιπωρούνται από σπασμένα αγγεία ή κάποια μορφή φλεβίτιδας. (1)

Δεν είναι λίγοι αυτοί που δαπανούν μεγάλα ποσά κάθε μήνα σε ακριβές κρέμες ή ακόμη και θεραπείες / χειρουργεία με laser σε μια προσπάθεια να εμποδίσουν την εμφάνιση ή ακόμη και να εξαλείψουν πλήρως τους ανεπιθύμητους κιρσούς.

Υπάρχει όμως μια άλλη, απολύτως ασφαλής εναλλακτική προσέγγιση στην καταπολέμηση των κιρσών και της φλεβίτιδας. Η αντιφλεγμονώδης ενεργειακή διατροφή. Πάμε να ρίξουμε μια ματιά σε όλα εκείνα τα τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε με φυσικό τρόπο το πρόβλημα.

Ακολουθήστε την αντιφλεγμονώδη ενεργειακή διατροφή ενάντια στους κιρσούς.

Είναι μια διατροφή που γραμμάριο προς γραμμάριο, θερμίδα προς θερμίδα περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών που λειτουργούν συνεργιστικά. Έχουν μεγάλη απορροφητικότητα και ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση. Η συγκεκριμένη διατροφή είναι ιδιαίτερα πλούσια σε αντιοξειδωτικά και μικροθρεπτικά συστατικά, σε φυτικές ίνες και φυτοχημικές ενώσεις. Μεσοπρόθεσμα θα έχει τεράστιο αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση των κιρσών και στη λείανση της όψης του φλεβίτη που απασχολεί όλους τους πάσχοντες. (2) (3)

Πάμε να δούμε την αναλυτική λίστα των λειτουργικών τροφών που πρέπει να συμπεριλάβετε από σήμερα στο διαιτολόγιό σας.

Τρόφιμα, βότανα και μπαχαρικά που καταπολεμούν τη φλεβίτιδα και τους κιρσούς:

  • Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Τα περισσότερα ζαρζαβατικά και οι υπερτροφές είναι φορτωμένα με φυτοχημικά, ένζυμα και μικροθρεπτικά συστατικά. Στοιχεία που συμβάλλουν στην αλκαλοποίηση του αίματος, επιδιορθώνουν τις βλάβες των κυττάρων από τις ελεύθερες ρίζες, τη γήρανση και τη μόλυνση του περιβάλλοντος.  Το καλύτερο είναι να λαμβάνουμε τα συγκεκριμένα θρεπτικά στοιχεία τις πρωϊνές ώρες με άδειο στομάχι. Ιδανική λύση είναι οι χυμοί πράσινων λαχανικών. Επειδή είναι ιδιαίτερα δύσκολο κάθε πρωΐ να ετοιμάζουμε smoothies λαχανικών σας προτείνουμε τα ανακαλύψετε το SUPER GREENS PLUS της Healthia που περιλαμβάνει 35 (!!!) λαχανικά, superfoods και βότανα στη φόρμουλά του. Μπορείτε να το δείτε με ένα κλικ ΕΔΩ.
  • Σπόροι και ξηροί καρποί: Οι ηλιόσποροι είναι ιδιαίτερα πλούσιοι στην αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε. Γενικότερα όμως οι ξηροί καρποί είναι φορτωμένοι με αντιοξειδωτικές ουσίες που καταπολεμούν τη χρόνια φλεγμονή και συμβάλλουν στην επιδιόρθωση των κυτταρικών μεμβρανών που έχουν υποστεί βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες. Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι εξαιρετική πηγή από πολύτιμες βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, αμινοξέα και ωφέλιμα λιπαρά οξέα.
  • Παντζάρια: Ακόμη ένα ζαρζαβατικό ιδιαίτερα πλούσιο σε αντιοξειδωτικά με μεγάλη θρεπτική αξία. Τα παντζάρια καταπολεμούν αποτελεσματικά τη φλεγμονή και αραιώνουν το αίμα. Είναι επίσης ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνη C.
  • Μούρα Acai και Raspberry ketones: Όλα τα άγρια μούρα περιέχουν αντιοξειδωτικά και πολυάριθμα θρεπτικά συστατικά. Στην κορυφή όμως είναι τα μούρα ACAI και τα Raspberries που αποδεδειγμένα έχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά τα οποία μειώνουν τις φλεγμονές. Πέραν τούτου είναι είναι πεντανόστιμα. Είναι όμως δυσεύρετα. Το συμπλήρωμα διατροφής ULTRA HIGH ORAC της Healthia αποτελεί ιδιαίτερα πλούσια πηγή από μούρα ACAI, εξασφαλίζοντας ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση. Μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.
  • Μανιτάρια: Χρησιμοποιούνται εδώ και χιλιάδες χρόνια για τις φαρμακευτικές τους ιδιότητες (4). Τα μανιτάρια είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά στη μείωση των φλεγμονών. Οι ποικιλίες που ξεχωρίζουν είναι τα μανιτάρια reishi, τα caterpillar fungus, οι μύκητες bamboo fungus, τα μανιτάρια maitake, almond και lion’s mane. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις σχετικές μελέτες αναφορικά με τις ιδιότητες των μανιταριών ΕΔΩ
  • Σκόρδο: Μελέτες (5) έδειξαν πως το σκόρδο μειώνει την παραγωγή της κυτοκίνης στα λευκοκύτταρα κατατάσσοντάς το ένα ισχυρό όπλο στη φαρέτρα μας ενάντια στη φλεγμονώδη νόσο του εντέρου καθώς και άλλες καταστάσεις χρόνιων φλεγμονών. Σίγουρα χρήσιμο για την αντιμετώπιση των κιρσών και των ευρυαγγειών.
  • Ωμές ντομάτες: Περιέχουν ισχυρά αντιφλεγμονώδη συστατικά όπως τα καροτενοειδή και τα βιοφλαβονοειδή. Έχουμε εξαιρετικής ποιότητας ντομάτες στην Ελλάδα, είναι φθηνές και μπορούμε να τις προμηθευτούμε από το μανάβη της γειτονιάς μας.
  • Τουρμερίκ: Υπάρχουν πάνω από 1000 μελέτες που δείχνουν την τεράστια διατροφική αξία,  τις ιδιότητες και τα οφέλη που έχουν τα κουρκουμινοειδή, τα δραστικά συστατικά του turmeric. Εκτός από την αντικαρκινική του δράση είναι ένα από τα πιο ισχυρά αντιφλεγμονώδη στον πλανήτη. Λόγω της χαμηλής του απορροφητικότητας σας προτείνουμε το συμπλήρωμα διατροφής X-TRA TURMERIC της Healthia που έχει απορροφητικότητα εώς και 2000% υψηλότερη σε σχέση με τη σκόνη τουρμερίκ που κυκλοφορεί στο εμπόριο. Δείτε το ΕΔΩ.
  • Τζίντερ: Σύμφωνα με το PubMed (6), «οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες καθώς και η διατροφική αξία του τζίντζερ είναι γνωστές εδώ και αιώνες». Το τζίντζερ περιέχει αντιφλεγμονώδη φυτοχημικά στοιχεία που ονομάζονται τζιντζεροειδή (gingerols) και χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή ιατρική (7) ως παυσίπονο για την αρθρίτιδα και άλλες καταστάσεις χρόνιων φλεγμονών. Για αιώνες η ρίζα τζίντζερ χρησιμοποιούνταν για την αντιμετώπιση πόνου, φουσκωμάτων, αλλεργιών, στομαχικών διαταραχών με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα στις ανατολικές χώρες. Επειδή όμως δε μπορούμε να τρώμε τζίντζερ σε καθημερινή βάση αξίζει να γνωρίσουμε το συμπλήρωμα διατροφής X-TRA GINGER της Healthia. Δείτε το ΕΔΩ.
  • Άγρια κεράσια: Τα άγρια κεράσια της ποικιλίας Montmorency (8) έχουν την υψηλότερη αντιφλεγμονώδη ικανότητα από όλες τις τροφές! Έρευνα που έγινε στο Oregon Health & Science University δείχνει πως μια τάρτα με κεράσια έχει καλύτερη και ασφαλέστερη δράση σε σχέση με πολλά αντιφλεγμονώδη που πωλούνται στα φαρμακεία.
  • Κόκκινο πιπέρι καγιέν: Περιέχει ένα ενεργό δραστικό συστατικό με το όνομα capsaicin, υπεύθυνο για την καυτερή γεύση της πιπεριάς και γνωστό ως «καταστροφέας» της φλεγμονής. Και επειδή τα καυτερά δεν αρέσουν σε όλους σας προτείνουμε να γνωρίσετε το συμπλήρωμα διατροφής CAPS MAXIMUM. Δείτε το ΕΔΩ.
  • Coconut Oil: Το λαυρικό οξύ στο αφιλτράριστο λάδι καρύδας έχει αποδεδειγμένα αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Εκτός αυτού περιέχει από τα πιο «ωφέλιμα» λιπαρά που μπορούμε να συναντήσουμε στη φύση. Τροφοδοτούν με ενέργεια το σώμα μας και τον εγκέφαλό μας ενώ μελέτες έδειξαν πως μας βοηθά να μειώσουμε το σπλαχνικό λίπους και τα ψωμάκια γύρω από τη μέση. Επειδή είναι λίγο δύσκολο καθημερινά να τρώμε λάδι καρύδας μπορείτε να δοκιμάσετε το συμπλήρωμα διατροφής VIRGIN COCONUT OIL για να λάβετε όλες τις ευεργετικές ιδιότητες και τα οφέλη του έλαιου καρύδας. Δείτε το ΕΔΩ.
  • Ελαιόλαδο: Μια ουσία που συναντάμε στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο έχει αποδειχθεί πως έχει αντιφλεγμονώδη δράση (9). Ωστόσο το λάδι ελιάς οξειδώνεται με το μαγείρεμα, οπότε τα πρέπει να το καταναλώνουμε ωμό κατά προτίμηση για να έχουμε τα ευεργετικά του οφέλη.
  • Πράσινο τσάι: Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά γνωστά με το όνομα κατεχίνες. Η πιο ισχυρή δραστική ουσία είναι η επιγαλοκατεχίνη (EGCG) που εκτός των άλλων έχει αντιφλεγμονώδη  και αντικαρκινική δράση. Για να έχετε τα ευεργετικά οφέλη του πράσινου τσαγιού όμως πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 2-3 φλυτζάνια την ημέρα για ένα μήνα. Μια πιο εύκολη λύση είναι το συμπλήρωμα διατροφής GREEN TEA Extract της Healthia που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.
  • Βότανα: Ειδικά το δενδρολίβανο, το φασκόμηλο και το ashwagandha.

Φλεβίτιδα. Τι πρέπει να αποφεύγετε στην καθημερινότητά σας.

  1. Περιορίστε το βάρος σας. Τα περιττά κιλά στις περισσότερες περιπτώσεις επιδεινώνουν την κατάσταση
  2. Μην κάθεστε σταυροπόδι, ειδικά πάνω από το γόνατο. Οι φλέβες όχι μόνο ζορίζονται. Σχεδόν «ασφυκτιούν».
  3. Αποφύγετε τα στενά παπούτσια και τα τακούνια.
  4. Γυναίκες που έχουν κιρσούς καλό είναι να μην λαμβάνουν αντισυλληπτικά χάπια.
  5. Αποφύγετε την ορθοστασία
  6. Εάν έχετε καθιστική εργασία ή καθιστική ζωή, μη κάθεστε πολύ ώρα στην ίδια θέση. Σηκωθείτε και κάνετε ελαφριές διατάσεις και περπατήστε για λίγα μέτρα.
  7. Αποφύγετε τα ζεστά μπάνια, τη σάουνα και το χαμάμ.
  8. Αποφύγετε την ηλιοθεραπεία για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
  9. Εάν υπάρχει επιδαπέδια θέρμανση μη περπατάτε ξυπόλυτοι.

Τροφές που επιδεινώνουν τη φλεβίτιδα.

  1. Λευκή ζάχαρη και όλα τα προϊόντα που περιέχουν αυτή.
  2. Λευκό αλεύρι καθώς και όλα τα προϊόντα που το περιέχουν
  3. Προϊόντα που περιέχουν σιρόπι γλυκόζης υψηλής φρουκτόζης
  4. Αλλαντικά, καπνιστά προϊόντα και αλίπαστα
  5. Κονσέρβες κρεάτων, καθώς περιέχουν νιτρικά άλατα
  6. Κονσερβοποιημένα τρόφιμα, καθώς περιέχουν πολλά τρανς λιπαρά οξέα
  7. Ζυμαρικά (όχι παραπάνω από 1 φορά την εβδομάδα)
  8. Σοκολάτες και γλυκά

Σας προτείνουμε για καλύτερα αποτελέσματα στην αντιμετώπιση των κιρσών και της φλεβίτιδας να υιοθετήσετε της παρακάτω συνήθειες:

  • Κολύμβηση. Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να ξεκινήσετε κολυμβητήριο. Σε περίπτωση που αυτό είναι δύσκολο, προτιμήστε το στατικό ποδήλατο ή το περπάτημα σε μαλακό ταρτάν. Αποφύγετε το περπάτημα για πολύ ώρα στο τσιμέντο, ενώ μη ξεχνάτε να φοράτε πάντοτε κατάλληλα παπούτσια με αερόσολες ή μαλακούς πάτους.
  • Ξεκουράστε τα πόδια σας όταν ξαπλώνετε στον καναπέ επάνω σε ένα μαξιλάρι σε μεγαλύτερο ύψος από το στήθος.
  • Κάντε διατάσεις για τα πόδια σε καθημερινή βάση
  • Να φοράτε κάλτσες διαβαθμισμένης συμπίεσης
  • Κάντε μπάνιο με κρύο νερό στα πόδια

Πηγές:

(1) https://www.womenshealth.gov/a-z-topics/varicose-veins-and-spider-veins

(2) https://medlineplus.gov/antioxidants.html

(3) http://www4.dr-rath-foundation.org/open_letters/img-nyt0506/micronutrients.htm

(4) https://theconsciouslife.com/anti-inflammatory-medicinal-mushrooms.htm

(5) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12210145

(6) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16117603

(7) http://www.huffingtonpost.com/leo-galland-md/how-to-fight-inflammation_b_849387.html

(8) https://news.ohsu.edu/2010/07/07/tart-cherry-juice-reduces-muscle-pain-and-inflammation

(9) https://www.sciencedaily.com/releases/2005/09/050906075427.htm

Posted on 2017-03-28 by Γρηγόρης Καρύδας HEALTHY LIFESTYLE, HEALTH SECRETS 1665

Blog categories

Blog search

QR code

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα