trofes_plousies_kalio

Τροφές πλούσιες σε κάλιο. Ποιες είναι οι πηγές;

Κάλιο ή αλλιώς potassium. Ένα απολύτως απαραίτητο για την υγεία μας ανόργανο στοιχείο. Ρυθμίζει την ισορροπία των υγρών στο σώμα, συμβάλλει στην καλή λειτουργία του μυϊκού και του νευρικού συστήματος καθώς και των νεφρών. Η ανεπάρκεια σε κάλιο οδηγεί σε υπέρταση, γι’ αυτό και τα συμπληρώματα καλίου χρησιμοποιούνται κατά κόρον από όσους προσπαθούν να ρυθμίσουν την πίεσή τους.

Η ανεπάρκεια καλίου ενδέχεται να προκαλέσει:

  • Υπέρταση
  • Ναυτία
  • Κράμπες
  • Εμετούς
  • Μυϊκή αδυναμία και ατονία
  • Σπασμούς
  • Πνευματική σύγχυση και ανησυχία
  • Προβλήματα στη λειτουργία του νευρικού συστήματος
  • Ταχυκαρδίες
  • Καρδιακή ανεπάρκεια (σε ακραίες περιπτώσεις)

Οι ημερήσιες ανάγκες ενός ενήλικα είναι περίπου 3,5 γραμμάρια. Σε πολλές χώρες της Βόρειας Ευρώπης μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού παίρνει μέσω της διατροφής λιγότερο από 2,5 γραμμάρια!

Που μπορούμε να το βρούμε; Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές καλίου; Παρακάτω βρείτε έναν αναλυτικό πίνακα με τροφές πλούσιες σε κάλιο για … όλες τις γευστικές σας προτιμήσεις.

Τροφές πλούσιες σε κάλιο

mg ανά μερίδα

  • Μελάσα 1/4 φλιτζάνι 2400
  • Μαγιά μπύρας 100gr 1400
  • Φασόλια 100gr 1170
  • Σταφίδες σουλτανίνα 100gr 1060
  • Μπιζέλια ξερά 100gr 1000
  • Σύκα ξερά 100gr 970
  • Φύτρο σιταριού 100gr 950
  • Φακές 100gr 940
  • Πατάτα ψητή μεσαίο μέγεθος 844
  • Πεπόνι κανταλούπε 1/2 φρούτο 825
  • Κουκουνάρια 100gr 780
  • Αβοκάντο 1/2 φρούτο 742
  • Φουντούκια (ψίχα) 100gr 730
  • Σταφίδες κορινθιακές 100gr 720
  • Ηλιόσποροι (ψίχα) 100gr 710
  • Παντζάρια μαγειρεμένα 1/2 φλιτζάνι 654
  • Ροδάκινα αποξηραμένα 5 τεμ 645
  • Δαμάσκηνα ξερά 10 μισά 626
  • Χουρμάδες 100gr 590
  • Ταχίνι 100gr 580
  • Ντοματοχυμός 1 φλιτζάνι 536
  • Γιαούρτι 2% λιπαρά 1 φλιτζάνι 530
  • Σαργός 100γρ 522
  • Φασόλια γίγαντες μαγειρεμένα 1/2 φλιτζάνι 517
  • Κάστανα αποφλοιωμένα 100gr 500
  • Σολομός 100γρ 490
  • Σόγια μαγειρεμένη 1/2 φλιτζάνι 486
  • Σέσκουλα μαγειρεμένα 1/2 φλιτζάνι 483
  • Βερίκοκα ξερά 10 μισά 482
  • Χυμός πορτοκάλι 1 φλιτζάνι 472
  • Κολοκυθόσποροι 50γρ 458
  • Γλυκοπατάτα μαγειρεμένη 1/2 φλιτζάνι 455
  • Μπανάνα μεσαία 451
  • Καρύδια (ψίχα) 100gr 450
  • Λαχανάκια Βρυξελλών 100gr 450
  • Αμύγδαλα 50γρ 426
  • Σπανάκι μαγειρεμένο 1/2 φλιτζάνι 419
  • Ρέγκα 100γρ 419
  • Γάλα άπαχο 1 φλιτζάνι 418
  • Σκουμπρί 100γρ 406
  • Φιστίκι αράπικο 50γρ 400
  • Κουνουπίδι 100gr 380
  • Μπρόκολο 100gr 370
  • Σκουμπρί 100gr 360
  • Κολοκυθάκια 100gr 360
  • Μπάμιες 100gr 330
  • Μανιτάρια 100gr 320

Αντιμετωπίζετε προβλήματα με κατακρατήσεις υγρών; Εάν δεν μπορείτε να ακολουθήσετε διατροφή σε καθημερινή βάση που να περιλαμβάνει τα παραπάνω τρόφιμα σας προτείνουμε να γνωρίσετε το συμπλήρωμα διατροφής AQUA BALANCE.

Το AQUA BALANCE της Healthia είναι μια επαναστατική φόρμουλα που αποτελείται από ένα συνδυασμό συμπυκνωμένων βιοδιαθέσιμων θρεπτικών συστατικών, βοτάνων και βιταμινών και συμβάλλει δραστικά στην ισορροπία των υγρών στο σώμα, καταπολεμώντας τις ανεπιθύμητες κατακρατήσεις το πρήξιμο κα την κυτταρίτιδα. Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να το γνωρίσετε πατώντας ΕΔΩ.

Αποποίηση ευθύνης: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν γνωμάτευση του γιατρού σας ή την επίσκεψη σε εξειδικευμένο σύμβουλο υγείας. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια εξειδικευμένη διατροφή και αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας πρώτα.

Σχετικά Προϊόντα