Πράσινο τσάι. 10 λόγοι για να το βάλετε στην καθημερινότητά σας.

Πράσινο τσάι. 10 λόγοι για να το βάλετε στην καθημερινότητά σας.


Δυστυχώς στην Ελλάδα, στη χώρα του καφέ το πράσινο τσάι δεν έχει φανατικούς οπαδούς. Έχει ιδιαίτερο άρωμα ενώ σκέτο είναι αρκετά πικρό. Αν και έχει πολύ μεγαλύτερη διατροφική αξία και οφέλη για την υγεία σε σχέση με τον καφέ, το πίνουμε σπάνια.

Γνωρίζετε όμως ακριβώς ποια είναι τα οφέλη; Η τακτική κατανάλωση πράσινου τσαγιού σίγουρα μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητά σας. Πάμε να δούμε εν συντομία τα βασικά διατροφικά οφέλη και τις ιδιότητες από το βασιλιά των ροφημάτων της Ανατολής.

1) Καπνίζετε;

Σίγουρα θα γνωρίζετε πως ανήκετε στην ομάδα υψηλού κινδύνου για εμφάνιση καρκίνου του πνεύμονα. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Cancer Prevention Research δείχνει πως η επιγαλλοκατεχίνη συμβάλλει στην επιβράδυνση του πολλαπλασιασμού των καρκινικών κυττάρων.

2) Τρώτε πολλά κόκκινα κρέατα;

Δεν τρώτε πολλά φρούτα και λαχανικά; Έχετε πρόβλημα δυσκοιλιότητας; Η κακή διατροφή σε συνδυασμό τη χρόνια δυσκοιλιότητα είναι μια από τις αιτίες πρόκλησης του καρκίνου του παχέος εντέρου. Τα καλά νέα είναι πως η επιγαλλοκατεχίνη που περιέχει το πράσινο τσάι λειτουργεί ως ασπίδα ενάντια στην ανάπτυξη του καρκίνου του παχέως εντέρου.

3) Έχετε προβλήματα με τα δόντια σας;

Σύμφωνα με το Journal of Applied Oral Science οι κατεχίνες που περιέχει το πράσινο τσάι προστατεύουν τη στοματική σας κοιλότητα από βακτήρια και μολύνσεις καθώς έχουν αντιμικροβιακή και αντιβακτηριδιακή δράση. Θέλετε γερά δόντια; Απολαύστε τακτικά ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι.

4) Καρκίνος του μαστού.

Ο φόβος και ο τρόμος όλων των γυναικών. Τα καλά νέα είναι ότι το πράσινο τσάι είναι ένας ισχυρός σύμμαχος ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Καθυστερεί την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων του μαστού. Σύμφωνα με τα πορίσματα έρευνας που δημοσιεύτηκαν στο Experimental Cell Research η επιγαλλοκατεχίνη (EGCG) αναστέλλει το μεταβολισμό των καρκινικών κυττάρων σε κακοήθεις όγκους του μαστού.

5) Καρκίνος του προστάτη.

Ο εφιάλτης όλων των ανδρών άνω των 50 ετών. Τα καλά νέα σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Cancer Science το 2010 είναι πως το πράσινο τσάι λειτουργεί ως ισχυρή ασπίδα ενάντια στα καρκινικά κύτταρα του προστάτη επιβραδύνοντας της εξέλιξη των όγκων.

6) Σας αρέσει η ηλιοθεραπεία αλλά φοβάστε τις ρυτίδες;

Τα καλά νέα είναι ότι το πράσινο τσάι καταπολεμά αποτελεσματικά τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες που είναι υπεύθυνες για τη γήρανση του δέρματος μετά από πολύωρη έκθεση στον ήλιο και την υπεριώδη ακτινοβολία. Η επιγαλλοκατεχίνη έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Είναι εώς και 200 φορές πιο αποτελεσματική από την βιταμίνη Ε στην εξουδετέρωση των ελευθέρων ριζών που καταστρέφουν το δέρμα μας.

7) Μπλοκαρισμένος μεταβολισμός;

Έχει κολλήσει η ζυγαριά; Το πράσινο τσάι ξεμπλοκάρει το μεταβολισμό σας και ενισχύει την καύση του λίπους. Οι κατεχίνες που περιέχει το πράσινο τσάι ενεργοποιούν τα γονίδια που είναι υπεύθυνα για την καύση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Το αποτέλεσμα; Εώς και 77% μεγαλύτερη καύση λίπους. Είσαστε σε πρόγραμμα απώλειας βάρους; Αισθάνεστε πως ο μεταβολισμός σας έχει μπλοκάρει και οι καύσεις σας είναι ελάχιστες; Ήρθε η ώρα να δείτε το πράσινο τσάι με διαφορετικό μάτι.

8) Προβλήματα με το σάκχαρο;

Είστε επιρρεπείς στα γλυκά, στη ζάχαρη και στο αλεύρι; Η επιγαλλοκατεχίνη συμβάλλει στη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος, ιδιαίτερα σε άτομα που έχουν προβλήματα με αντίσταση στην ινσουλίνη ή έχουν περιττά κιλά.

9) Ανεβασμένη χοληστερίνη;

Ψάχνετε τροφές που μειώνουν τη χοληστερίνη; Το πράσινο τσάι προστατεύει τα τοιχώματα των αρτηριών από συσσώρευση επικίνδυνων λιπιδίων. Έτσι μειώνεται ο κίνδυνος σοβαρών καρδιαγγειακών νοσημάτων και βλαβών.

10) Πόνοι στις αρθρώσεις και στις κλειδώσεις;

Οι πολυφαινόλες που περιέχονται στο πράσινο τσάι έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση. Η τακτική κατανάλωση πράσινου τσαγιού συμβάλλει στη μείωση της χρόνιας φλεγμονής και στην ανακούφιση από τα συμπτώματα της αρθρίτιδας.

Πράσινο τσάι. Πόσο πρέπει να πίνετε και πότε θα δείτε αποτελέσματα;

Υπάρχει όμως ένα σοβαρό μειονέκτημα με το πράσινο τσάι. Για να έχετε όλα τα παραπάνω οφέλη πρέπει να καταναλώνετε τουλάχιστον 2 με 4 φλιτζάνια την ημέρα, κάθε μέρα για περισσότερο από ένα μήνα. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις συστήνεται η καθημερινή κατανάλωση για τουλάχιστον 3 μήνες. Πρέπει να άλλα λόγια να το κάνετε καθημερινή συνήθεια. Εάν πίνετε ένα φλιτζάνι κάθε 2 μήνες δε θα δείτε καμία διαφορά.


Εάν αυτό σας φαίνεται δύσκολο εώς ακατόρθωτο σας προτείνουμε να γνωρίσετε το συμπλήρωμα διατροφής GREEN TEA της Healthia. 2 ταμπλέτες πράσινο τσάι της Healthia ισοδυναμεί με κάτι περισσότερο από 4 φλιτζάνια ροφήματος!

Αποποίηση ευθύνης: Οι πληροφορίες που περιέχονται στο παρόν άρθρο έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορούν να αντικαταστήσουν γνωμάτευση του γιατρού σας ή την επίσκεψη σε εξειδικευμένο σύμβουλο υγείας. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια εξειδικευμένη διατροφή και αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα υγείας συμβουλευτείτε το θεράποντα ιατρό σας πρώτα.


Posted on 2016-11-28 HEALTHY LIFESTYLE, FOOD THERAPY 3799

Blog categories

Blog search

Κωδικός QR

Είδατε πρόσφατα

Χωρίς προϊόντα